diplomsko delo
Larisa Gonza (Avtor), Matjaž Debevc (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo identitete osebe ter povezavo blagovne znamke z vizualno identiteto osebe. Slednje smo raziskali s pomočjo anketnega vprašalnika. Pridobljene rezultate smo primerjali s teoretičnim delom ter predlagali izboljšave pri nadaljnjih raziskovanjih. Pred izvedbo raziskave smo v teoretičnem delu preučili razvoj identitete osebe, vizualno identiteto, blagovno znamko ter vpliv le-te na oblikovanje vizualne identitete, kar je bilo pomembno za ustvarjanje empiričnega dela diplomske naloge.

Ključne besede

identiteta;vizualna identiteta;blagovna znamka;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: L. Gonza
UDK: 659.127.6(043.2)
COBISS: 19262230 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 972
Št. prenosov: 101
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: VISUAL IDENTITY OF THE PERSON
Sekundarni povzetek: In the thesis we focused on analysing a person's identity and link the brand with the visual identity of the person. The latter was investigated with a questionnaire. Results were compared with theoretical work and propose improvements in further researches . Before research, in the theoretical part, we examined the development of a person's identity, visual identity, brand and it impact on the visual identity, which was important for creating the empirical part of the thesis.
Sekundarne ključne besede: identity;visual identity;brand;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 40 f.
ID: 8890256