diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo identitete osebe ter povezavo blagovne znamke z vizualno identiteto osebe. Slednje smo raziskali s pomočjo anketnega vprašalnika. Pridobljene rezultate smo primerjali s teoretičnim delom ter predlagali izboljšave pri nadaljnjih raziskovanjih. Pred izvedbo raziskave smo v teoretičnem delu preučili razvoj identitete osebe, vizualno identiteto, blagovno znamko ter vpliv le-te na oblikovanje vizualne identitete, kar je bilo pomembno za ustvarjanje empiričnega dela diplomske naloge.
Ključne besede
identiteta;vizualna identiteta;blagovna znamka;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
L. Gonza |
UDK: |
659.127.6(043.2) |
COBISS: |
19262230
|
Št. ogledov: |
972 |
Št. prenosov: |
101 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
VISUAL IDENTITY OF THE PERSON |
Sekundarni povzetek: |
In the thesis we focused on analysing a person's identity and link the brand with the visual identity of the person. The latter was investigated with a questionnaire. Results were compared with theoretical work and propose improvements in further researches . Before research, in the theoretical part, we examined the development of a person's identity, visual identity, brand and it impact on the visual identity, which was important for creating the empirical part of the thesis. |
Sekundarne ključne besede: |
identity;visual identity;brand; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VII, 40 f. |
ID: |
8890256 |