Povzetek

The behaviour of tourism firms in the area of innovativeness

Ključne besede

turizem;turistična podjetja;marketinša naravnanost;podjetniška naravnanost;tourism;tourism firms;market orientation;innovativeness;performance;entrepreneurial orientation;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
UDK: 338.48
COBISS: 1537506244 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1331-677X
Št. ogledov: 2474
Št. prenosov: 205
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 312-330
Letnik: ǂVol. ǂ28
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2015
DOI: 10.1080/1331677X.2015.1043778
ID: 9058058
Priporočena dela:
, primer oglaševanja na globalnem TV kanalu z namenom dviga prepoznavnosti
, zaključna seminarska naloga