primer oglaševanja na globalnem TV kanalu z namenom dviga prepoznavnosti
Brina Čehovin (Avtor), Andrej Rus (Mentor), Nataša Slak Valek (Komentor)

Povzetek

Vloga Slovenske turistične organizacije pri uveljavljanju znamke Slovenije

Ključne besede

Turizem;Turistična politika;Trženje;Blagovne znamke;Slovenija;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [B. Čehovin]
UDK: 338.48:339.138(043)
COBISS: 34381149 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1032
Št. prenosov: 191
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Tourism;Tourism policy;Marketing;Trademarks;Slovenia;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 224 str.
ID: 9223483
Priporočena dela:
, primer oglaševanja na globalnem TV kanalu z namenom dviga prepoznavnosti
, primer Donat Mg
, podoba Slovenije kot turistične destinacije na primeru predstavnikov turizma na evropskih trgih
, primer turistične kooperative Rogla-Pohorje
, magistrsko delo