| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 2014 |
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut |
| Založnik: | Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja |
| UDK: | 37.018 |
| COBISS: |
20794120
|
| ISSN: | 1581-6036 |
| Matična publikacija: | Šolsko polje |
| Št. ogledov: | 989 |
| Št. prenosov: | 43 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | ǂThe ǂfeatures of teaching in upper secondary vocational education and training from the perspective of teachers and students |
| Sekundarne ključne besede: | technical education;vocational education;student activity;cognitive-constructivist instruction;process orientation;Pouk;Srednješolsko izobraževanje;Učitelji;Dijaki; |
| URN: | URN:NBN:SI |
| Vrsta dela (COBISS): | Članek v reviji |
| Strani: | str. 31-54, 209-210 |
| Letnik: | ǂLetn. ǂ25 |
| Zvezek: | ǂšt. ǂ1/2 |
| Čas izdaje: | 2014 |
| ID: | 9093530 |