Povzetek

Značilnosti pouka v srednjih strokovnih in poklicnih šolah z vidika učiteljev in dijakov

Ključne besede

strokovno izobraževanje;poklicno izobraževanje;aktivnost učencev;kognitivno-konstruktivistični pouk;procesna orientiranost;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: PI - Pedagoški inštitut
Založnik: Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja
UDK: 37.018
COBISS: 20794120 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1581-6036
Matična publikacija: Šolsko polje
Št. ogledov: 989
Št. prenosov: 43
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂfeatures of teaching in upper secondary vocational education and training from the perspective of teachers and students
Sekundarne ključne besede: technical education;vocational education;student activity;cognitive-constructivist instruction;process orientation;Pouk;Srednješolsko izobraževanje;Učitelji;Dijaki;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 31-54, 209-210
Letnik: ǂLetn. ǂ25
Zvezek: ǂšt. ǂ1/2
Čas izdaje: 2014
ID: 9093530