Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2014 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut |
Založnik: | Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja |
UDK: | 37.018 |
COBISS: | 20794120 |
ISSN: | 1581-6036 |
Matična publikacija: | Šolsko polje |
Št. ogledov: | 989 |
Št. prenosov: | 43 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | ǂThe ǂfeatures of teaching in upper secondary vocational education and training from the perspective of teachers and students |
Sekundarne ključne besede: | technical education;vocational education;student activity;cognitive-constructivist instruction;process orientation;Pouk;Srednješolsko izobraževanje;Učitelji;Dijaki; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Članek v reviji |
Strani: | str. 31-54, 209-210 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ25 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ1/2 |
Čas izdaje: | 2014 |
ID: | 9093530 |