self-orientalizing the assassins from forerunners of modern terrorism into occidentalized heroes
Mirt Komel (Avtor)

Povzetek

The article delivers an analysis of the first of Ubisoft's long and popular franchise Assassin's Creed (2007-) in order to show how it conforms as well as how it distinguishes itself from similar cases of Orientalism in video games. If Orientalism traditionally depicted a negative picture of the Oriental Other in general and the so-called Assassins in particular (seldom associated with extremism and terrorism), then in Assassin's Creed we find at work a certain self-orientalistic subversion that mediates a positive identification, rather then disqualification of this privileged Arabo-Islamic Other. Thus, the article proposes a close examination of the orientalistic and self-orientalistic elements in the selected video game from a cultural studies approach in order to answer the question of how is it possible that the Assassins, traditionally understood as forerunners of modern terrorism, became the heroic protagonists of a western video game.

Ključne besede

Videoigre;Kulturne študije;Orientalizem;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 794-028.23:316.7
COBISS: 32561245 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 602
Št. prenosov: 69
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: Članek podaja analizo prve videoigre iz niza dolge in popularne Ubisoftove franšize Assassin's Creed (2007-) z namenom prikaza skladnosti in razlik glede na podobne primere orientalizma v videoigrah. Če orientalizem tradicionalno slika negativno sliko orientalnega Drugega nasploh in t. i. ašašinov še posebej (ti se pogosto povezujejo z ekstremizmom in s terorizmom), je v videoigri Assassin's Creed na delu neka specifična samoorientalistična subverzija, ki namesto negativne diskvalifikacije mediira pozitivno identifikacijo z arabsko-islamskim Drugim. Članek zato predlaga natančen pregled orientalističnih in samoorientalističnih elementov v obravnavani videoigri z vidika kulturnih študij, da bi lahko odgovoril na vprašanje, kako je mogoče, da so ašašini, tradicionalno razumljeni kot predhodniki modernega terorizma, postali heroični protagonisti zahodne videoigre.
Sekundarne ključne besede: Video games;Cultural studies;Orientalism;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 72-90, 188
Letnik: ǂLetn. ǂ51
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jan.-feb. 2014
ID: 9102105
Priporočena dela:
, self-orientalizing the assassins from forerunners of modern terrorism into occidentalized heroes
, zaključno delo
, analiza poročanja o napadu na tednik Charlie Hebdo in delovanju skupine Boko Haram