self-orientalizing the assassins from forerunners of modern terrorism into occidentalized heroes
Povzetek
The article delivers an analysis of the first of Ubisoft's long and popular franchise Assassin's Creed (2007-) in order to show how it conforms as well as how it distinguishes itself from similar cases of Orientalism in video games. If Orientalism traditionally depicted a negative picture of the Oriental Other in general and the so-called Assassins in particular (seldom associated with extremism and terrorism), then in Assassin's Creed we find at work a certain self-orientalistic subversion that mediates a positive identification, rather then disqualification of this privileged Arabo-Islamic Other. Thus, the article proposes a close examination of the orientalistic and self-orientalistic elements in the selected video game from a cultural studies approach in order to answer the question of how is it possible that the Assassins, traditionally understood as forerunners of modern terrorism, became the heroic protagonists of a western video game.
Ključne besede
Videoigre;Kulturne študije;Orientalizem;
Podatki
Jezik: |
Angleški jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: |
UL FDV - Fakulteta za družbene vede |
UDK: |
794-028.23:316.7 |
COBISS: |
32561245
|
ISSN: |
0040-3598 |
Matična publikacija: |
Teorija in praksa
|
Št. ogledov: |
602 |
Št. prenosov: |
69 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
Sekundarni povzetek: |
Članek podaja analizo prve videoigre iz niza dolge in popularne Ubisoftove franšize Assassin's Creed (2007-) z namenom prikaza skladnosti in razlik glede na podobne primere orientalizma v videoigrah. Če orientalizem tradicionalno slika negativno sliko orientalnega Drugega nasploh in t. i. ašašinov še posebej (ti se pogosto povezujejo z ekstremizmom in s terorizmom), je v videoigri Assassin's Creed na delu neka specifična samoorientalistična subverzija, ki namesto negativne diskvalifikacije mediira pozitivno identifikacijo z arabsko-islamskim Drugim. Članek zato predlaga natančen pregled orientalističnih in samoorientalističnih elementov v obravnavani videoigri z vidika kulturnih študij, da bi lahko odgovoril na vprašanje, kako je mogoče, da so ašašini, tradicionalno razumljeni kot predhodniki modernega terorizma, postali heroični protagonisti zahodne videoigre. |
Sekundarne ključne besede: |
Video games;Cultural studies;Orientalism; |
URN: |
URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo ni kategorizirano |
Strani: |
str. 72-90, 188 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ51 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ1 |
Čas izdaje: |
jan.-feb. 2014 |
ID: |
9102105 |