Florina Erbeli (Avtor), Karmen Pižorn (Avtor)

Povzetek

Struktura bralne zmožnosti v angleščini kot tujem jeziku

Ključne besede

bralne sposobnosti;bralno razumevanje;branje;angleščina;tuji jeziki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDK: 37.015.3:028-048.24
COBISS: 9587529 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0038-0474
Matična publikacija: Sodobna pedagogika
Št. ogledov: 1103
Št. prenosov: 163
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂstructure of reading competence in English as a foreign language
Sekundarne ključne besede: reading ability;English as a second language;English language;reading;angleščina;branje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 82-95, 44-58
Letnik: ǂLetn. ǂ64 = 130
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: mar. 2013
ID: 9106189