| Jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 2013 |
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: | UL FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko |
| Založnik: | Pedagoška fakulteta Univerze |
| UDK: | 37.091.3:53 |
| COBISS: |
9834569
|
| ISSN: | 1855-9719 |
| Matična publikacija: | CEPS journal |
| Št. ogledov: | 1017 |
| Št. prenosov: | 293 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Ali različne aktivnosti pri učenju lahko izboljšajo sposobnost dijakov pri konstruiranju razlagalnega modela pri problemu prizmatične folije? |
| Sekundarne ključne besede: | naravoslovje;fizika;učne metode;prizmatična folija;transfer znanja;science education;learning;knowledge;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učitelj;znanje; |
| URN: | URN:NBN:SI |
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
| Strani: | str. 9-28 |
| Letnik: | ǂVol. ǂ3 |
| Zvezek: | ǂno. ǂ3 |
| Čas izdaje: | 2013 |
| ID: | 9110229 |