Povzetek
 
V učnih načrtih vseh naravoslovnih predmetov v osnovni šoli so poudarjeni tudi procesni učni cilji, ki jih dosegamo s primernimi oblikami dela. Dokumenti omenjajo spretnosti, ki jih učenci razvijajo ob vodenem in samostojnem eksperimentiranju in raziskovanju, pa tudi sicer priporočajo, naj čim več znanja učenci pridobijo izkustveno, ob opazovalnem, eksperimentalnem in raziskovalnem delu. Kljub temu se učitelji za take oblike dela ne odločajo tako pogosto, kot bi si želeli. Razlogov je več, eden od verjetnih je pomanjkanje primernih, enostavnih, poceni, nadomestljivih in kompletnih eksperimentalnih pripomočkov.
    Ključne besede
 
naravoslovni pouk;naravoslovje;eksperimenti;učni pripomočki;osnovne šole;
    Podatki
 
    
        
            | Jezik: | Slovenski jezik | 
        
        
            | Leto izida: | 2015 | 
            
        
        
            | Tipologija: | 1.04 - Strokovni članek | 
            
        
            | Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta | 
        
            | Založnik: | Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta | 
   
        
            | UDK: | 37.091.6:5 | 
   
        
        
            | COBISS: | 10587465   | 
        
        
            | ISSN: | 1318-9670 | 
        
  
        
            | Št. ogledov: | 1471 | 
        
        
            | Št. prenosov: | 186 | 
        
        
            | Ocena: | 0 (0 glasov) | 
        
            | Metapodatki: |                       | 
    
    
    Ostali podatki
 
    
        
            | Sekundarni jezik: | Angleški jezik | 
        
        
        
        
        
            | Sekundarne ključne besede: | science education;primary education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;osnovnošolski pouk; | 
        
        
            | Vrsta datoteke: | application/pdf | 
            
        
            | Vrsta dela (COBISS): | Članek v reviji | 
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
            | Strani: | str. 28-29 | 
        
           
        
            | Letnik: | ǂLetn. ǂ19 | 
        
           
        
            | Zvezek: | ǂšt. ǂ3 | 
        
           
        
            | Čas izdaje: | pomlad 2015 | 
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: | 9120155 |