magistrsko delo
Nina Ribnikar (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Stališča internetnih uporabnikov do posameznih oblik spletnih oglasov

Ključne besede

trženje;informacijska tehnologija;Internet;oglaševanje;oglas;potrošnik;raziskave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Ribnikar]
UDK: 659.1
COBISS: 22523878 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 727
Št. prenosov: 121
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Internet users' attitudes toward online advertising formats
Sekundarne ključne besede: marketing;information technology;Internet;advertising;advertisement;consumer;research;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 58, 43 str.
ID: 9124869