magistrsko delo

Povzetek

Odziv porabnikov na slikovno ali besedilno elektronsko pošto glede na fazo v nakupnem procesu

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;informacijska tehnologija;Internet;elektronska pošta;oglas;vedenje potrošnikov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [F. Kunčič]
UDK: 339.138
COBISS: 22441190 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 578
Št. prenosov: 137
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂA ǂcustomer's response on picture versus text e-mail advertising in different stages of buying process
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;information technology;Internet;electronic mail;advertisement;consumer behaviour;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 56, 11 str.
ID: 8758128