diplomsko delo
Ana Peljhan (Avtor), Domen Bajde (Mentor)

Povzetek

Medijsko načrtovanje spletnega oglaševanja

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;informacijska tehnologija;Internet;planiranje;oglas;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Peljhan]
UDK: 659.1
COBISS: 19473894 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 910
Št. prenosov: 130
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;information technology;Internet;planning;advertisement;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 45, 18 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 51347