magistrsko delo
Tina Bačić (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Vloga pozitivne psihologije in dobrobiti porabnika v trženju

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;psihologija potrošnika;poslovna morala;trendi;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Bačić]
UDK: 339.138
COBISS: 22654694 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 731
Št. prenosov: 141
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of positive psychology and consumer well-being in marketing
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;consumer psychology;business morality;trends;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: I, 66, 22 str.
ID: 9124906
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole