magistrsko delo
Dunja Gorenak (Avtor), Branka Čagran (Mentor)

Povzetek

Magistrska naloga z naslovom Facebook in zadovoljstvo mladostnikov v teoretičnem delu podaja dosedanje ugotovitve o vplivih medijev in Facebooka na mladostnike ter osvetli ključne pojme kot so: mladostništvo, samopodoba, mediji, internet in socialna omrežja. V empiričnem delu pa predstavlja rezultate raziskave o vplivu Facebooka na zadovoljstvo slovenskih mladostnikov. V raziskavi so sodelovali 204 učenci iz 8. razredov s šestih osnovnih šol na Štajerskem. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika in 5-stopenjske lestvice zadovoljstva s samim sabo, šolo in starši. Rezultati kažejo, da velika večina mladostnikov uporablja Facebook, najpogosteje zato, da klepetajo s prijatelji. Velja opozoriti na ugotovitev, da imajo učenci, ki preživijo veliko časa na Facebooku, znatno nižje ocene in šolskemu delu namenjajo manj časa. V raziskavo vključeni učenci so izrazili visoko stopnjo zadovoljstva s starši, s samim sabo in tudi s šolo. Raziskava je pokazala, da je korelacija med Facebookom in splošnim zadovoljstvom mladostnikov neznatna, vendar pozitivna.

Ključne besede

socialna omrežja;Facebook;mladostniki;učna uspešnost;zadovoljstvo mladostnikov;magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [D. Gorenak]
UDK: 37.015.3-053.6:004.738.5(043.2)
COBISS: 22925064 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1283
Št. prenosov: 263
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Facebook and Satisfaction of Adolescents
Sekundarni povzetek: Theoretical framework of master's thesis titled Facebook and Satisfaction of Adolescents offers an overview of existing knowledge about media and Facebook influence on adolescents and highlights key words like adolescence, self-image, media, internet and social networking sites. The empirical part deals with Facebook influence on satisfaction of Slovene pupils. The study involved 204 pupils of six primary schools from Styria. The data for pupils were gained with the help of the questionnaire and the Likert's scale, which measured satisfaction of adolescents with themselves, school and parents. Findings indicate that the majority of adolescents uses Facebook, primarily for chatting with friends. It is important to point out that pupils, who spend a lot of time on Facebook have considerably lower grades and spend less time studying. Pupils involved in the research expressed high level of satisfaction with their parents, themselves and, also, school. Research also shows negligible, but positive correlation between Facebook and general satisfaction of adolescents.
Sekundarne ključne besede: social networking sites;Facebook;adolescents;academic achievement;satisfaction of adolescents;master theses;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko
Strani: VI, 117 f.
ID: 9130262