diplomsko delo
Tjaša Vinarnik (Avtor), Miha Marinšek (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo Evalvacija različnih oblik poučevanja alpskega smučanja mlajših otrok je empirično delo. Namen diplomske naloge je raziskati, kako vpliva oblika poučevanja smučanja na uspešnost in napredovanje znanja smučanja v tedenskem smučarskem tečaju predšolskih otrok. Pri raziskovanju smo uporabili eksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. V teoretičnem delu smo predstavili obogatitveni program, v katerega uvrščamo poučevanje smučanja in ga izvajajo vrtci, oblike dela v procesu poučevanja alpskega smučanja, šolo smučanja, delo učitelja smučanja in tehnike alpskega smučanja, ki jih usvojijo predšolski otroci. V empiričnem delu smo predstavili rezultate opravljene raziskave. Raziskovalni vzorec je zajemal 77 otrok, starih od treh do sedmih let. Naše glavno raziskovalno vprašanje je, ali oblika poučevanja smučanja mlajših otrok vpliva na napredek v znanju smučanja. Ugotovili smo, da se napredek v znanju smučanja pojavi pri obeh oblikah, vendar je napredek nekoliko višji pri individualni obliki dela. Prišli smo tudi do ugotovitve, da so napredovali otroci obeh spolov, vendar je napredek glede na spol zanemarljive vrednosti. Razlika v napredku usvojenih smučarskih znanj pa se je pojavila tudi glede na starost, najvišji napredek se je pojavil pri najmlajših otrocih. Pri opazovanju poučevanja smučanja otrok smo prišli do zaključka, da je otrokom najpomembnejše učenje skozi igro, torej pot do cilja, ne pa cilj kot končni dosežek.

Ključne besede

oblike učenja;smučanje;šola smučanja;učitelj smučanja;predšolsko obdobje;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [T. Vinarnik]
UDK: 373.2.016(043.2)
COBISS: 22401544 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 997
Št. prenosov: 156
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE EVALUATION OF DIFFERENT SKIING TEACHING METHODS FOR YOUNG CHILDREN
Sekundarni povzetek: Thesis is an empirical work. Its purpose was to explore the impact of skiing teaching methods on success and skiing skills improvement in one week skiing lessons for preschool children. The experimental method of empirical pedagogical research has been used. In theoretical part we introduced a programme that is enriched with teaching skiing and it is implemented by kindergartens. The programme also includes the forms of work in the process of teaching alpine skiing, ski school, ski instructor's job and alpine skiing techniques, which are conquered by preschool children. In empirical part we introduced the results of the survey. The research sample included 77 children, from three to seven year olds. The main research question was, whether this skiing teaching method for young children impacts on the progress of skiing skills. We have come to the conclusion that the progress is seen in both forms as well as in both genders, but it is greater in individual form of teaching. The difference in progress of conquered skiing skills has occurred according to the age of children. The greatest progress occurred among youngest children. Observation of teaching skiing led us to the conclusion that the most important thing for children is learning through the game, the way how to reach a goal, and not the goal itself as a final product.
Sekundarne ključne besede: skiing;teaching methods;ski school;preschool period;theses;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 54 f., [6] f. pril.
ID: 9148377