diplomsko delo
Valentina Šipec (Avtor), Miha Marinšek (Mentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela je ugotoviti razliko v usvajanju smučarskega znanja mlajših otrok (starih od 4 do 7 let) in motivaciji za smučanje med klasičnim načinom poučevanja smučanja in poučevanjem smučanja na otroškem poligonu. Uporabili smo eksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Diplomsko delo temelji predvsem na študiji različne literature in na lastnem učenju mlajših otrok smučarskih osnov, opažanju in ocenjevanju pridobljenega smučarskega znanja. Ugotovili smo, da so otroci, ki so se učili smučati na otroškem smučarskem poligonu, bolje usvojili osnove smučanja, kot tisti otroci, ki so vadili po klasičnem načinu vadbe. Ugotovili smo tudi, da ni bilo razlike v motiviranosti otrok na enem ali drugem smučarskem tečaju (na otroškem smučarskem poligonu in na tečaju, ki je potekal po klasičnem načinu vadbe), saj so bili vsi otroci zelo zainteresirani in motivirani za učenje smučanja. Razlika se je pokazala pri uporabi smučarske žičnice; vsi otroci, ki so obiskovali smučarski tečaj na otroškem smučarskem poligonu so se naučili samostojno uporabljali smučarsko žičnico, medtem ko otroci, ki so vadili po klasičnem načinu vadbe, te niso uporabljali. Udeleženci obeh smučarski tečajev so potrdili željo po nadaljnjih smučarskih tečajih, kar pomeni, da je bilo vsem otrokom (ne glede na vrsto smučarskega tečaja) na smučarskem tečaju všeč in želijo nadaljevati nadaljnjem s smučarskim izobraževanjem.

Ključne besede

predšolska vzgoja;športna vzgoja;alpsko smučanje;predšolski otroci;poučevanje;smučarski poligoni;tečaji;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [V. Šipec]
UDK: 796(043.2)
COBISS: 17895176 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2780
Št. prenosov: 585
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: COMPARISON OF TWO DIFFERENT ALPINE SKIING TEACHING METHODS FOR YOUNG CHILDREN
Sekundarni povzetek: The purpose of the thesis was to determine the difference in the acquisition of skiing skills and in the motivation for skiing, between children, aged from 4 to 7 years, who attended a traditional ski-training course and those who were learning to ski at the children's ski-training track. The research was conducted using an experimental method of empirical educational research. On the basis of theoretical facts and personal experience gained from skiing lessons with young children, I have observed and evaluated the acquired skiing skills. I found out that the group who learned to ski at the ski-training track mastered the basics of skiing better than the one who have practiced the traditional mode of exercise. Furthermore, there was no difference in the motivation of children attending either of the two courses (at the children's ski-training track or traditional ski training), hence the fact that all children were extremely interested and motivated to learn skiing. There was some difference in the use of ski lifts, as the children who attended the course at the training track have learned to use the ski lift independently, whereas children who have practiced the traditional mode of exercise didn't. However, both groups confirmed their desire to attend further ski courses, which means that all children (regardless of the type of ski course) enjoyed the ski lessons, and wish to upgrade their skiing skills.
Sekundarne ključne besede: Keywords: alpine skiing;ski-training track;traditional ski practice.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 85 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;recreation;entertainment;games;sport;razvedrilo;zabava;igre;šport;sport;games;physical exercises;šport;športne igre;telesne vaje;
ID: 18803