diplomska naloga
Lara Velkavrh (Avtor), Peter Lipar (Mentor), Albin Rakar (Član komisije za zagovor), Marijan Žura (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Načrtovanje mestnih prometnih površin po NACTO sledi viziji umirjanja prometa z vizualnimi elementi. Predstavljeno bo postopno prenavljanje mestnih prometnih površin po ameriških smernicah združenja NACTO, ki je leta 2013 izdal knjigo Urban Street Design Guide. Posamezen tip obstoječih cest v urbanem okolju ( glavna mestna cesta, cesta v soseski, stanovanjska ulica v skupni rabi) lahko po korakih s posameznimi konstrukcijskimi elementi preuredimo tako, da zagotovimo večjo varnost pešcev in kolesarjev, gospodarsko smotrnost ceste ter poživimo mestno okolje za dobrobit ljudi in lokalnih gospodarskih dejavnosti. S spremembo širine prometnega pasu, pločnikov, polmera zavoja robnika, zamikov osi vozišča in uporabo vertikalnih elementov za nadzor hitrosti ( hitrostne grbine, ploščadi, blazine, pasu za potniški promet) vplivamo na večjo preglednost v križišču in zmanjšanjem vozne hitrosti. Za zaključek je predstavljena preureditev križišča na Premrlovi ulici v Ljubljani v krožno križišče in Gerbičeve ulice v Ljubljani v enosmerno ulico z elementi umirjanja prometa.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska naloga;UNI;NACTO;ceste;križišča;rekonstrukcija;umirjanje prometa;preglednost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [L. Velkavrh]
UDK: 625.739(497.4)(043.2)
COBISS: 7520353 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2806
Št. prenosov: 464
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Urban road design according to NACTO Urban Street Design Guide
Sekundarni povzetek: Urban road design according to NACTO follows the vision of traffic calming with visual elements. Gradual restoration of urban traffic areas will be presented according to american guidelines of NACTO Association, which published a book in 2013 called Urban Street Design Guide. Each type of existing roads in the urban area (the main street, the road in the neighborhood, residential shared street) can be, step by step, reconstructed with individual structural elements to ensure greater safety for pedestrians and cyclists, the economic efficiency of the road and creates vibrant community spaces for the welfare of people and local economic activities. By changing the width of the travel lane, sidewalks, curb radius turn, chicanes and the use of vertical speed control elements (speed humps, speed tables, speed cushions, dedicated bus lanes) we influence on greater visibility in the intersection and reducing the driving speed. In conclusion I present reconstruction of intersection on Premrl street in Ljubljana into a roundabout and Gerbičeva street in Ljubljana into a one way street with traffic calming elements.
Sekundarne ključne besede: graduation thesis;NACTO;street;intersection;reconstruction;traffic calming;pedestrians;cyclists;vertical speed control elements;visibility;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: XIV, 84 str.
ID: 9154404