diplomska naloga
Povzetek
Sodoben trajnostni pristop k uličnemu načrtovanju je tak, ki ustreza prometnim zahtevam sedanjosti in izzivom prihodnosti. Temelji na načelu, da so ulice javni prostor za ljudi, kot tudi arterije za promet in prevoz. V urbanem kontekstu je treba z oblikovanje ulice zadovoljiti potrebe ljudi po hoji, kolesarjenju, vožnji z avtomobili in javnim transportu tako, da nobena od modalnosti ni ovirana. V diplomski nalogi se upoštevajo te sodobne smernice za vodenje prometa na modelu Slovenske ceste med Šubičevo in Gosposvetsko cesto v Ljubljani, odprt za vse modalnosti.
Ključne besede
gradbeništvo;diplomska naloga;UNI;površine za pešce;območja mesta;obcestje;umirjanje prometa;prometno povezovanje;prehodi za pešce;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo |
Založnik: |
[S. Rus] |
UDK: |
625.71(497.4Ljubljana)(043.2) |
COBISS: |
6911585
|
Št. ogledov: |
2136 |
Št. prenosov: |
566 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Sustainable urban road planning |
Sekundarni povzetek: |
The modern approach to sustainableurban road planning combines traffic demands of the present and future challenges. It is based on the principle that the streets are public space for people, as well as the artery of traffic and transportation. In the urban context, it is necessary to design the street to meet the needs of people for walking, cycling, driving cars and public transport so that none of the modalities is not impeded.
This thesis takes into account modern guidelines for planning of urban roads fo all modalities on the 3D model on Slovenska Street between Šubičeva Street and Gosposvetska Street in Ljubljana. |
Sekundarne ključne besede: |
pedestrian areas;areas of the city;walkways;traffic calming;transport integration;pedestrian crossings; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo |
Strani: |
XIV, 63 str. |
ID: |
8708555 |