master's thesis
Izabel Može (Avtor), Tjaša Redek (Mentor)

Povzetek

Marketing communications and distribution of the beverage Pašareta

Ključne besede

trženje;brezalkoholne pijače;novi proizvodi;vedenje potrošnikov;poslovno komuniciranje;oglaševanje;mediji;direktna prodaja;odnosi s strankami;marketing;non-alcoholic beverages;new products;consumer behaviour;business communication;advertising;media;customer relationship;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Može]
UDK: 339.138
COBISS: 22972390 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1135
Št. prenosov: 237
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Hrvaški jezik
Sekundarni naslov: Razvoj trženjskega komuniciranja in tržnih poti za pijačo Pašareta
Sekundarne ključne besede: trženje;brezalkoholne pijače;novi proizvodi;vedenje potrošnikov;poslovno komuniciranje;oglaševanje;mediji;direktna prodaja;odnosi s strankami;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 68 str.
ID: 9154574