magistrsko delo
Lars Mislej (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Sprejemanje oglaševanja preko pametnih telefonov pri porabnikih

Ključne besede

trženje;oglaševanje;oglas;mobilna telefonija;vedenje potrošnikov;poslovno komuniciranje;ankete;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Mislej]
UDK: 659.1
COBISS: 22048486 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 803
Št. prenosov: 124
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Consumer acceptance of smartphone advertising
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;advertisement;mobile telephony;consumer behaviour;business communication;questionnaires;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: 47, 13 str.
ID: 8757864
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, analiza vpliva prikritega oglaševanja na nakupe odločitve