case of Croatia

Povzetek

Destination branding as a destination competitiveness factor

Ključne besede

Croatia;tourism;tourist geography;state;trademarks;competitivity;marketing;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Miličević]
UDK: 338.48
COBISS: 23113190 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1322
Št. prenosov: 301
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Destinacijska znamka kot dejavnik konkurenčnosti destinacije: primer Hrvaške
Sekundarne ključne besede: Hrvatska;turizem;turistična geografija;država;blagovne znamke;konkurenčnost;trženje;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Doktorsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: VI, 113, 35 str.
ID: 9154687