diplomsko delo
Petra Kores (Avtor), Boris Aberšek (Mentor)

Povzetek

Bistvo učnega procesa je poleg vzgoje (afektivnega področja) predvsem usvajanje znanj (kognitivni pogled) in spretnosti (kompetence). Kako kakovostno bo to znanje, je odvisno od učinkovitosti učenja. 21. stoletje je stoletje sodobne informacijske družbe, ki ustvarja vedno večje in nove izobraževalne zahteve ter izzive in ob tem hkrati zagotavlja nova orodja za zadovoljitev le-teh. Zaradi zahtev po učinkovitem učenju in pridobivanju kakovostnega znanja le-tega skoraj ni mogoče več pridobiti s tradicionalnim poučevanjem in učenjem. Zato je nujno potrebna sprememba, miselni preskok, na področju izobraževalnega sistema. Diplomska naloga temelji na vpogledu v "inovativno pedagogiko 1 : 1" v splošnem izobraževanju in še posebej na področju tehniškega izobraževanja. Inovativna pedagogika 1 : 1 je usmerjena v sodelovalno, poizvedovalno in raziskovalno učenje, v nove metode dela, uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije, nova učna okolja, samostojnost in personalizacijo učenja. Vse našteto povečuje učinkovitost učenja, kompetentnost ter pripravljenost učencev na zaposlitev.

Ključne besede

diplomska dela;učenje;poučevanje;tehnika in tehnologija;inovativna pedagogika 1 : 1;IKT;sodelovalno učenje;motivacija;kompetence 21.st.;nova učna okolja;kreaitvne učilnice;kognitivno učenje;učni načrti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [P. Kores]
UDK: 37.091.3:62:004(043.2)
COBISS: 22718728 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 963
Št. prenosov: 134
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Innovative pedagogy 1:1 by technology and design education
Sekundarni povzetek: The essence of any learning between all others is to acquire knowledge (cognitive view) and skils (competences). The quality of knowledge depends on the effectiveness of learning process. The 21st century is a century of modern "informative" society, creating a growing and emerging needs and challenges, which also provides new tools to meet them. Because of these needs, effective teaching and learning and the quality of knowledge is almost no longer possible to obtain with traditional teaching and learning methods. It is therefore urgently to aquire changes in the education system. The thesis is therefore based on the insight into the "innovative pedagogy 1: 1" in general and especialy in the field of technical education. Innovative Pedagogy 1: 1 is directed to cooperation, new methods of work, the use of information and communication technology, new learning environments, autonomy and personalization of learning, which increases the effectiveness of learning and competence of pupils for their future employment.
Sekundarne ključne besede: theses;learning;teaching;technical and technological education;Innovative pedagogy 1 : 1;cooperative learning;motivation;competences of the 21st cetntury;innovative classroom;creative classroom;cognitive learning;curriculum;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za tehniko
Strani: IX, 67 f.
ID: 9159296