diplomsko delo
Jasna Trček (Avtor), Janez Jamšek (Mentor), Stanislav Avsec (Komentor)

Povzetek

Diplomska naloga je namenjena učiteljem in študentom razrednega pouka ter tehnike. Želimo jih spodbuditi k uporabi izkustvenega učenja pri pouku tehniškega izobraževanja v osnovni šoli. Delo zajema induktivno poučevanje, njegovo zgodovino, značilnosti ter metode. Podrobneje smo proučili izkustveno učenje, njegove začetnike, načela, faze in metode. Diplomsko delo se nadaljuje z izkustvenim učenjem v tehniškem izobraževanju na razredni stopnji. Pregledali smo učne načrte za spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehniko, stališča učiteljev in učencev, primerjali s tujino. Podrobneje smo proučili tudi principe in naprave za merjenje hitrosti in smeri vetra. Izpostavili smo 7 različnih vetrokazov za izdelavo in uporabo pri pouku, jih izdelali in vrednotili. Zaključili smo s predlogom učne priprave za učence 2. razreda za izdelavo vetrokaza po principu izkustvenega učenja.

Ključne besede

tehniško izobraževanje;spoznavanje okolja;učna priprava;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [J. Trček]
UDK: 373.3.016:62(043.2)
COBISS: 10259529 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1095
Št. prenosov: 160
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Elementary school level design and technology teaching by experiential at wind indicator example
Sekundarni povzetek: Thesis target group are pre- and in-service primary school teachers. We wish to encourage them to use the experiential teaching. Work covers inductive teaching methods, its history and features. Experiential teaching its pioneers, principles, phases and methods are presented in detail. It is further used for teaching purpose of engineering education at elementary school level. Environmental science and design and technology curriculums were examined for the degree of experiential teaching used. Wind indicator was chosen as a main motivation for the experimental teaching example. An overview is presented and several different wind indicators for hands-on experience are given and evaluated. Thesis presents a teaching lesson plan for making a wind indicator by using an experiential learning method that is appropriate for teaching 7 years old students in the primary school.
Sekundarne ključne besede: engineering;primary education;tehnika;osnovnošolski pouk;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Razredni pouk
Strani: III f., 70 str., [XXXVII] str. pril.
ID: 8708252