magistrska naloga

Povzetek

Vpliv trgovske blagovne znamke na nakupno odločitev potrošnikov v trgovinski dejavnosti

Ključne besede

nakupno odločanje;trgovska blagovna znamka;blagovna znamka;kupna moč;osebnostne lastnosti;čustveni odnos;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [M. Kovačič]
UDK: 658.8.013(043.2)
COBISS: 1538459332 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4230
Št. prenosov: 396
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: purchasing decision;store brand;manufacturer brand;purchasing power;personality traits;emotional attitude;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: XII, 129 str. + pril.
ID: 9159392