Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

nadarjeni učenci;učbeniki za zgodovino;primerjalne analize;gifted and talented;high ability students;history textbooks;comparative analysis;questions of tasks;United Kingdom;Italy;Slovenia;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 159.924:93/94
COBISS: 1538197188 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1472-9474
Št. ogledov: 2682
Št. prenosov: 109
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 23-35
Letnik: ǂVol. ǂ13
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2015
ID: 9160169