Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2015 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UP PEF - Pedagoška fakulteta |
UDK: | 376:373.2 |
COBISS: | 1537940676 |
ISSN: | 1581-6036 |
Matična publikacija: | Šolsko polje |
Št. ogledov: | 4650 |
Št. prenosov: | 231 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Attitudes of future preschool teachers towards inclusion of children with special needs |
Sekundarne ključne besede: | inclusion;preschool teachers;competence;attitude towards inclusion; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 11-22, 143-144 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ26 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ1/2 |
Čas izdaje: | 2015 |
ID: | 9160211 |