Povzetek

Odnos prihodnjih vzgojiteljic predšolskih otrok do inkluzije otrok s posebnimi potrebami

Ključne besede

inkluzija;vzgojitelji;kompetence;predšolska vzgoja;predšolski otroci;otroci s posebnimi potrebami;otroški vrtci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 376:373.2
COBISS: 1537940676 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1581-6036
Matična publikacija: Šolsko polje
Št. ogledov: 4650
Št. prenosov: 231
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Attitudes of future preschool teachers towards inclusion of children with special needs
Sekundarne ključne besede: inclusion;preschool teachers;competence;attitude towards inclusion;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 11-22, 143-144
Letnik: ǂLetn. ǂ26
Zvezek: ǂšt. ǂ1/2
Čas izdaje: 2015
ID: 9160211