| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 2015 |
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: | UP PEF - Pedagoška fakulteta |
| UDK: | 376:373.2 |
| COBISS: |
1537940676
|
| ISSN: | 1581-6036 |
| Matična publikacija: | Šolsko polje |
| Št. ogledov: | 4650 |
| Št. prenosov: | 231 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Attitudes of future preschool teachers towards inclusion of children with special needs |
| Sekundarne ključne besede: | inclusion;preschool teachers;competence;attitude towards inclusion; |
| URN: | URN:NBN:SI |
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
| Strani: | str. 11-22, 143-144 |
| Letnik: | ǂLetn. ǂ26 |
| Zvezek: | ǂšt. ǂ1/2 |
| Čas izdaje: | 2015 |
| ID: | 9160211 |