diplomski projekt
Povzetek
Komuniciranje predstavlja pomemben del našega vsakdanjega življenja. Potrebno je vedeti, da pri komuniciranju ne gre samo za izmenjavo besed, temveč ima mnogo širši pomen. Dandanes smo izpostavljeni mnogim sporočilom, ki nas obdajajo skoraj na vsakem koraku. Tega se vsekakor dobro zavedajo tudi organizacije, ki poskušajo preko različnih medijev vizualnega komuniciranja doseči svoje odjemalce. Pri tem igra zelo pomembno vlogo marketinško komuniciranje, ki je dandanes pomemben del vsake uspešne organizacije. S pomočjo vizualnih sporočil lahko organizacije učinkovito komunicirajo s ciljnimi javnostmi, zato morajo pri oblikovanju sporočil vedno poskrbeti, da so sporočila kreativna, zanimiva in pritegnejo pozornost odjemalcev.
V diplomskem projektu smo ugotavljali posebnosti vizualne komunikacije ter predstavili temeljne značilnosti tovrstnega komuniciranja na primeru posameznih aktivnosti spleta marketinškega komuniciranja. V raziskavi smo ugotavljali, kako vizualno marketinško komuniciranje vpliva na nakupne odločitve odjemalcev ter kateri dejavniki vizualnega komuniciranja pripomorejo k hitrejšemu in predvsem lažjemu odločanju pri nakupu. Ugotovili smo, da so vizualna sporočila vsekakor tista, ki pripomorejo k lažjim nakupnim odločitvam, vendar sta potrebna dobra in učinkovita zasnova sporočila ter integracija vizualnih elementov, ki so pri tovrstnem komuniciranju ključnega pomena.
V diplomskem seminarju smo ugotavljali posebnosti vizualne komunikacije ter predstavili temeljne značilnosti tovrstnega komuniciranja na primeru posameznih aktivnosti spleta marketinškega komuniciranja. V raziskavi smo ugotavljali kako vizualno marketinško komuniciranje vpliva na nakupne odločitve odjemalcev ter kateri dejavniki vizualnega komuniciranja pripomorejo k hitrejšemu in predvsem lažjemu odločanju pri nakupu. Ugotovili smo, da so vsekakor vizualna sporočila tista, ki pripomorejo k lažjim nakupnim odločitvam, vendar je potrebna dobra in učinkovita zasnova sporočila in integracija vizualnih elementov, ki so pa ključnega pomena pri tovrstnem komuniciranju.
Ključne besede
marketung;marketinško komuniciranje;vizualno komuniciranje;nakupno odločanje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[G. Črešnar] |
UDK: |
659.3/.4 |
COBISS: |
12575772
|
Št. ogledov: |
977 |
Št. prenosov: |
133 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Visual marketing communications |
Sekundarni povzetek: |
Communication represents a very important part of our everyday lives. Communication itself is not just an exchange of words, it has a much broader meaning. Nowadays we are exposed to hundreds of different messages that surround us at every step. Organizations which are trying to reach their target audiences through various media channels are certainly well aware of that. Marketing communications play a key role in this case and represent an important part of every successful organization. With the help of visual communication, organizations can effectively communicate with their target audiences. But in doing so, it is important to make sure that the visual messages are designed in a creative way and interestingly presented.
In this diploma we defined specificities of visual communication and presented its basic qualities in marketing communications mix. We examined how visual marketing communications influence the purchasing decisions of consumers and which factors contribute to the faster and easier decisions when buying. We have found that visual messages definitely contribute to facilitating purchase decisions, but it is crucial that the messages are well designed and that the visual elements are fully integrated into the message. |
Sekundarne ključne besede: |
marketing communications;visual communication;purchasing decisions; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
II, 34 str., 4 str. pril. |
ID: |
9160614 |