diplomska naloga
Jerneja Cvikl (Avtor), Dragan Kesič (Mentor)

Povzetek

Vpliv marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov dietne prehrane

Ključne besede

marketinško komuniciranje;nakupne odločitve;potrošniki;dietna prehrana;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [J. Cvikl]
UDK: 339.138:658.6(043.2)
COBISS: 1540685764 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1729
Št. prenosov: 73
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: marketing communication;purchasing decisions;consumers;diet nutrition;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: VIII, 41 str., [4] str. pril.
ID: 11310523