diplomsko delo
Uroš Jurišič (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Trženje navijaških artiklov kot način utrjevanja športne blagovne znamke - primer NK Maribor

Ključne besede

trženje navijaških artiklov;NK Maribor;Trženje;Šport;Nogomet;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [U. Jurišič]
UDK: 339.138:796.332(043.2)
COBISS: 34117981 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 680
Št. prenosov: 212
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Sport;Soccer;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 90 f.
ID: 9165036