primer Alica v deželi mode
Špela Božinović (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Trženje dogodka kot način utrjevanja blagovne znamke nakupovalnega središča

Ključne besede

Nakupovalna središča;Blagovne znamke;Trženje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [Š. Božinović]
UDK: 659.126:339.378.2(043.2)
COBISS: 34413661 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 655
Št. prenosov: 96
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Shopping centers;Trademarks;Marketing;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 58 f.
ID: 9223599