Mitja Gorenak (Avtor)

Povzetek

Developing sustainable careers in the tourism sector is just as hard as achieving sustainable tourism in general. Our objective was to determine tour guides' attitude to the sustainable development of their careers by tourist agencies as those engaging them. We conducted a survey among representatives of tourist agencies (N = 34). The research showed that the economic pillar of sustainable development is perceived to be the most important when it comes to the sustainable development of careers, followed by the environmental pillar as the second and the social pillar as the least important. In order to achieve the truly sustainable development of careers, the focus must be on the social pillar of development.

Ključne besede

tourism;career;development;human resources;sustainable development;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FT - Fakulteta za turizem
UDK: 316.477:338.48
COBISS: 2048150611 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 959
Št. prenosov: 43
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: Razvoj kariere v trajnostnem pogledu je v turističnem sektorju zagotovo vsaj tako zahteven proces kot doseganje trajnostnega razvoja kot takega. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kakšen je odnos predstavnikov turističnih agencij do trajnostnega razvoja kariere turističnih vodnikov, ki opravljajo delo zanje. Raziskavo smo izvedli med predstavniki turističnih agencij (N = 34). Rezultati so pokazali, da je ekonomski steber trajnostnega razvoja ocenjen kot najpomembnejši, sledi mu okoljski steber in nato socialni steber trajnostnega razvoja kot najmanj pomemben. Za resnično zagotavljanje trajnostnega razvoja kariere je potrebno fokus preusmeriti ravno na socialni steber, ki je po rezultatih raziskave ocenjen kot najmanj pomemben.
Sekundarne ključne besede: turizem;kariera;kadrovski menedžment;turistični vodniki;trajnostni razvoj;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 959-975, 1024
Letnik: ǂLetn. ǂ53
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: jul.-avg. 2016
ID: 9169990
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ǂa ǂsustainability approach
, primer turistične agencije Palma
, študija primera ekološkega turističnega kompleksa Garden Village na Bledu