diplomsko delo

Povzetek

Diplomsko delo govori o uporabi računalniških orodij pri pouku fizike in njihovo vlogo pri poučevanju naravoslovnih vsebin. Zaradi možnosti, ki jih nudi večpredstavnost so se pri pouku naravoslovnih predmetov uveljavili računalniški programi z interaktivnimi simulacijami ter programsko in strojno opremo za računalniško podporo pri eksperimentih ter video analizo in tako postali skoraj nepogrešljiv del naravoslovnih učilnic. V diplomski nalogi sem računalniške simulacije ločil od računalniško podprtih eksperimentov in jih obravnaval individualno. Tako je v prvem delu opisan izbor in nekaj smiselnih uporab računalniških simulacij, v drugem delu pa izbor in smernice uporabe računalniško podprtih eksperimentov in video analize. Na učiteljih pa je kdaj, kako in koliko bomo od danega uporabili in kako uspešno vnesli v vzgojno izobraževalni proces.

Ključne besede

naravoslovne vsebine;računalniške simulacije;računalniško podprt eksperiment;integracija;motivacija;problemsko učenje;izkustveno učenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [D. Klinec]
UDK: 004:53(043.2)
COBISS: 11217993 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 483
Št. prenosov: 96
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Integration of computer tools in lessons about motion and dynamics
Sekundarni povzetek: The diploma work is about computer tools used in physics classes and their role in teaching natural science. Due to the possibilities enabled by the multi-presentation, computer programmes with interactive simulations and programmes with mechanical equipment for computer-based experiments as well as video analyses have been put forward in natural science classes thus becoming an indispensable part of the natural science classrooms. In diploma work, computer simulations and computer-based experiments are treated separately and individually. In the first part, there is a description of the selection together with some logical computer-simulated applications while in the second part there is a choice and guidelines of computer-based experiments and video analysis. It depends on teachers when, how and how much of the known contents will be used and how successfully it will be applied to the educational process.
Sekundarne ključne besede: software;motion;physics;programska oprema;gibanje;fizika;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Fizika in tehnika
Strani: 57 str.
ID: 9175310