Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2016 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Ljubljana, Slovensko kemijsko društvo |
UDK: | 37.091.3:54 |
COBISS: |
11383113
![]() |
ISSN: | 1318-0207 |
Št. ogledov: | 736 |
Št. prenosov: | 234 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarne ključne besede: | vizualizacijski gradniki;reševanje nalog;legende;chemistry;learning;kemija;učenje; |
Vrsta datoteke: | application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): | Članek v reviji |
Strani: | str. 864-873 |
Letnik: | ǂVol. ǂ63 |
Zvezek: | ǂno. ǂ4 |
Čas izdaje: | 2016 |
DOI: | 10.17344/acsi.2016.2835 |
ID: | 9237014 |