Povzetek

Submicroscopic representations as a tool for evaluating students' chemical conceptions

Ključne besede

chemistry;concept formation;kemija;oblikovanje pojma;secondary school;srednja šola

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Slovensko kemijsko društvo
UDK: 54:371.3
COBISS: 5997897 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-0207
Št. ogledov: 929
Št. prenosov: 155
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: chemistry;concept formation;secondary school;kemija;oblikovanje pojma;srednja šola;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 799-814
Letnik: ǂLetn. ǂ51
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: 2004
ID: 1744583