gradnja dolgoročnih odnosov med prodajalci in kupci
Nataša Mehle (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Medorganizacijski marketing

Ključne besede

dolgoročni odnosi;Medorganizacijsko trženje;Poslovno komuniciranje;Medorganizacijski odnosi;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [N. Mehle]
UDK: 339.138(043.2)
COBISS: 34533213 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1326
Št. prenosov: 184
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Industrial marketing;Business communication;Interorganizational relations;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 50 f.
ID: 9244701