diplomsko delo
Irena Kuštrin (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Vloga sejmov pri uvajanju novega izdelka na trg

Ključne besede

medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;poslovno komuniciranje;pospeševanje prodaje;sejmi;uspeh;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Kuštrin]
UDK: 339.138
COBISS: 20697318 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 970
Št. prenosov: 211
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: interorganizational systems;intercompany marketing;business communication;sales promotion;trade fairs;success;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 22 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 57507