magistrsko delo

Povzetek

V Republiki Sloveniji se vse bolj ukvarjamo z izboljšanjem izobraževalnega procesa oziroma sistema, vendar pa se v današnjih časih pojavljajo afere, ki pa kažejo javnosti in odjemalcem javnih univerz prav nasprotno (opis afer sledi v naslednjih poglavjih). V tem delu smo se ukvarjali z ocenjevanjem poslovne odličnosti javnih univerz v Republiki Sloveniji s pomočjo EFQM modela. Analizirali smo vseh osem področij, ki jih ta model obsega. Odjemalcem teh ustanov smo dali v izpolnjevanje vprašalnik, s katerim smo merili, kakšno je njihovo mnenje o poslovanju slovenskih javnih univerz. S pomočjo analize in sinteze ter s pomočjo EFQM modela smo preučili, na katerem izmed osmih področij so potrebne izboljšave javnih univerz. Glede na pridobljene podatke ugotavljamo, da odjemalci javnih univerz (0,21% celotne populacije študentov in 0,18% populacije delodajalcev) še vedno verjamejo v izpolnjevanje nalog javnih univerz v RS.

Ključne besede

javne univerze;poslovna odličnost;model EFQM;primerjalna analiza;Slovenija;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: [U. Krajišnik]
UDK: 005.336.1
COBISS: 512843069 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1741
Št. prenosov: 218
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Quality assessement of universities in the republic of slovenia
Sekundarni povzetek: In the Republic of Slovenia we are increasingly involved with the improvement of the educational process/system, but scandals are common these days which lead the public to believe the contrary (description in the following chapters). In this thesis we graded professional excellence of public universities in Slovenia with the help of the EFQM model. We analyzed all of the eight areas the model covers. We gave a questionnaire to the clients of these institutions asking them about their opinion on the institutions' operations. Using analysis, synthesis and the EFQM model we studied in which of the areas improvement is needed. According to the collected data the clients of public universities (0,21% of the entire student population and 0,18% of the employers population) still believe the (public) universities are fulfilling their responsibilities.
Sekundarne ključne besede: public universities;business excellence;EFQM model;comparative analysis;Slovenia;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko
Strani: VIII, 47 f., [2] f. pril.
ID: 9600074