magistrsko delo

Povzetek

Dejavniki uspešnosti spletnega oglaševanja malih podjetij

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;Internet;majhna podjetja;poslovno komuniciranje;uspeh;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Marolt Lavrič]
UDK: 339.138
COBISS: 23411942 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 469
Št. prenosov: 99
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Effectiveness factors pertaining to on-line advertising by small companies
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;Internet;small enterprises;business communication;success;case study;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 99, XI str.
ID: 9603064