magistrsko delo
Anja Polenšek (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Alternativne oblike trženjskega komuniciranja v mikro in malih podjetjih

Ključne besede

trženje;majhna podjetja;poslovno komuniciranje;elektronsko trženje;socialne mreže;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Polenšek]
UDK: 339.138
COBISS: 24394982 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 721
Št. prenosov: 130
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Alternative marketing communication tools in micro and small businesses
Sekundarne ključne besede: marketing;small enterprises;business communication;electronic marketing;social network;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 62, 27 str.
ID: 10918455