primer Štartaj, Slovenija!
Tina Saje (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Motivi porabnikov za sledenje trženjski kampanji prek družbenih medijev

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;socialne mreže;poslovno komuniciranje;primeri;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Saje]
UDK: 339.138
COBISS: 24658406 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 531
Št. prenosov: 96
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Consumer motives for following marketing campaigns via social media: case of Štartaj, Slovenija!
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;social network;business communication;cases;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 25, 12 str.
ID: 11079841