drivers of facebook advertising success
Jana Benedik (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

The effectiveness of social media marketing in the live entertainment industry

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;socialne mreže;potrošnik;efektivnost;oglaševanje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Benedik]
UDK: 659.1
COBISS: 23843558 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 775
Št. prenosov: 97
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Učinkovitost oglaševanja na družbenih omrežjih v zabavni industriji: spremenljivke, ki vplivajo na uspeh facebook oglaševanja
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;social network;consumer;efficiency;advertising;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 75, 15 str.
ID: 10862532