master's thesis
Ana Vulović (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Consumer's perceptions and effectiveness of advertisements on social media

Ključne besede

marketing;electronic marketing;social networks;advertising;advertisement;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Vulović]
UDK: 366
COBISS: 63868419 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 195
Št. prenosov: 12
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Porabnikovo dojemanje oglasov in učinkovitost oglaševanja na družbenih medijih
Sekundarne ključne besede: trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;oglaševanje;oglas;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 68, 8 str.
ID: 13303370