master's thesis

Povzetek

Attitudes of young Slovenian consumers towards influencer content on social media

Ključne besede

marketing;electronic marketing;social networks;brands;consumer;youth;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Kern]
UDK: 366
COBISS: 24814822 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 791
Št. prenosov: 166
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Odnos mladih slovenskih potrošnikov do vsebin mnenjskih vplivnežev na družbenih omrežjih
Sekundarne ključne besede: trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;blagovne znamke;potrošnik;mladina;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 70, 40 str.
ID: 10991725