uporaba med kulinaričnimi blogerji
Ana Trebovc (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Družbeni mediji kot trženjsko orodje

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;internet;spletna trgovina;poslovno komuniciranje;primeri;socialne mreže;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Trebovc]
UDK: 339.138
COBISS: 24629734 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 619
Št. prenosov: 101
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Social media as a marketing tool: their use by food bloggers
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;internet;online shopping;business communication;cases;social network;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 66, 13 str.
ID: 10991664