diplomsko delo univerzitetnega študija

Povzetek

V diplomski nalogi so obravnavana kovinska podnožja za pisarniško pohištvo. Za začetek smo izdelali analizo SWOT podjetja našega naročnika. Nato smo pregledali prodajni program in izbrali nekaj posameznih modelov nog. Za izbrane modele smo določili fazo življenjskega cikla v kateri se izdelek trenutno nahaja. Z pomočjo programa DEXi smo izdelali hierarhični odločitveni model za določitev tržne zanimivosti izdelka. Izdelali smo še drugi DEXi model za primerjavo naročnikovega izdelka s konkurenčnim.

Ključne besede

tržna zanimivost izdelka;življenjski cikel izdelka;odločitveni model;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Kranj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [K. Gale]
UDK: 339.138
COBISS: 6527251 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1585
Št. prenosov: 117
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: DECISION MODEL FOR EVALUATION OF PRODUCT'S MARKET ATTRACTIVENESS
Sekundarni povzetek: Metallic bases for office furniture are considered in this dissertation. To get started, we made SWOT analysis of our client’s company. Then we reviewed sales program and chose a few models of individual table bases. For selected models we have determined the stage of life cycle in which the product is currently located. With the help of the program DEXi we designed a hierarchical decision-making model to determine the commercial attractiveness of the product. We also made another DEXi model, which helped us to compare our client’s product with competitive.
Sekundarne ključne besede: Product’s market attractiveness;life cycle of product;decision-making model;multi attribute decision making;DEXi;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Maribor, Fak. za organizacijske vede
Strani: 36 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 987467
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija