delo diplomskega seminarja
Maja Bezenšek (Avtor), Vojko Potočan (Mentor)

Povzetek

Kakovost storitev predstavlja ključno sestavino za konkurenčnost, saj v današnjem času postaja poslovno okolje za organizacije čedalje bolj tekmovalno in agresivno. Organizacije lahko le s kakovostnimi storitvami zadovoljujejo odjemalčeva pričakovanja. Spremljanje potreb, pričakovanj ter želja odjemalcev oziroma v mojem primeru obiskovalcev ter gostov samih term zelo pomembno, saj lahko organizacije na podlagi rezultatov, mnenj oblikujejo ali izboljšajo ponudbo ter s tem zadovoljijo odjemalca. V diplomskem delu sem se podrobneje spoznala z managementov kakovosti storitev nasploh ter seveda na primeru Term Zreč. Na podlagi pridobljenih podatkov ter pogovorov z zaposlenimi ter gosti sem ugotovila, da so odjemalci zelo zadovoljni z storitvami, ki jih izvajajo, saj imajo vedno kako novost. Spoznala sem pa tudi njihove protokole oziroma kodekse izvajanja posameznih storitev v Termah Zreče.

Ključne besede

storitve;kakovost;management;TQM;odjemalec;zadovoljstvo;termalno kopališče;financiranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Bezenšek]
UDK: 005.6
COBISS: 11285532 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1080
Št. prenosov: 185
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Management of service quality in Terme Zreče
Sekundarni povzetek: Quality of services is presenting key ingredient for competitiveness, because business environment for organizations is becoming increasingly competitive and aggressive within today's time. Organizations can satisfy client's' expectations only with quality services. Monitoring of needs, expectations and wishes of clients, or in my case of visitors and guests of spa, it is very important, because organizations based on results, of opinions form or they improve offer and they satisfy a client with this. I met management of quality of services more in detail generally in a undergraduate thesis and of course on case of spa of Zreče. On the basis of the acquired data and conversations with employees and guests, I found that clients were very satisfied with services they perform, because they are carrying out them and they have always some novelty. I also met their protocols and codes of the implementation of the individual services in Terme Zreče.
Sekundarne ključne besede: quality of service;managamanet service of quality;spa;satisfaction of customers;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 50 str.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;quality management;total quality management (tqm);upravljanje kakovosti;celovito upravljanje kakovosti (tqm);
ID: 992960
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, diplomska naloga
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, magistrska naloga