diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Tea Zver (Avtor), Boštjan Gomišček (Mentor)

Povzetek

Kakovostno reševanje reklamacij : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija

Ključne besede

pritožba, reklamacija;kakovost;organizacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Kranj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [T. Zver]
UDK: 005.6
COBISS: 5641491 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3658
Št. prenosov: 865
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Maribor, Fak. za organizacijske vede
Strani: 47 f.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;quality management;total quality management (tqm);upravljanje kakovosti;celovito upravljanje kakovosti (tqm);
ID: 984985
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomska naloga
, zaključna projektna naloga