diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Povzetek
V filmih in računalniških igrah pogosto uporabljamo upodobitve vode, ki z vedno naprednejšimi rešitvami postaja zelo podobna vodi iz resničnega sveta. Upodobitve omogočajo računalniški programi, ki so sposobni z naprednimi metodami realistično upodobiti učinke gibanja vodne. V ta namen najpogosteje uporabljamo tehniko sistema delcev, ki jo v tem diplomskem delu podrobneje predstavimo. Za modeliranje in upodobitve vode uporabimo modelirnik Cinema 4D in RealFLow. V diplomskem delu prikažemo različne načine upodobitve tekoče vode in ugotovimo, v katerih primerih
posamezni načini dajo najboljše upodobitve vode.
Ključne besede
grafično modeliranje;modelirnik Cinema 4D;Realflow;upodabljanje tekoče vode;gibanje vode;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[V. Prapotnik] |
UDK: |
004.92:531.134(043.2) |
COBISS: |
16513558
|
Št. ogledov: |
5290 |
Št. prenosov: |
106 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Modeling the movement of water in Cinema 4D and Realflow |
Sekundarni povzetek: |
In movies and computer games we often use water graphic models, which are progressively becoming very similar to the real world water. Rendering a realistic water
motion is carried by advanced methods within graphic modeling software. For this purposes we most often use particle systems technique which is also explained in detail in this diploma work.. For modeling and animation I use Cinema 4D graphic modeling application and its plug-in RealFlow. In this diploma thesis different approaches for
modeling flowing water are explained and their various case effectiveness is examined. |
Sekundarne ključne besede: |
Cinema 4D;plug-in RealFlow;graphic modeling application;water movement; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VIII, 29 f. |
Ključne besede (UDK): |
science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;application-oriented computer-based techniques;računalniške tehnike za namensko rabo;aplikativno usmerjene računalniško podprte tehnike;computer graphics;računalniška grafika;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;physics;fizika;general mechanics;mechanics of solid and rigid bodies;splošna mehanika;mehanika trdnih in togih teles;kinematics;mathematical-mechanical geometry of motion; |
ID: |
994856 |